15:31 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رشد فروش

کشف حلقه های گمشده زنجیره تولید پتروشیمی
نماد برتر- مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون گفت: در صنعت پتروشیمی باید به دنبال حلقه‌های گمشده مانند کاتالیست‌ها و یا ناقص‌بودن برخی زنجیره‌ها باشیم تا توسعه کامل شود به همین دلیل نیز در پتروشیمی کارون به دنبال کشف حلقه‌های گمشده زنجیره‌های پلی یورتان هستیم.
«شپلی» باز هم 1000 میلیاردی شد
نماد برتر- عملکرد «شپلی» در دو ماهه اخیر همراه با درآمد 13 رقمی‌بود و رشد فروش را نسبت به گذشته شاهد هستیم.
پیش بینی ایران‌خودرو، سایپا و پارس‌خودرو از رشد۶۰، ۵۳ و ۱۶۷ درصدی فروش
نماد برتر- طبق پیش بینی ایران‌خودرو، سایپا و پارس‌خودرو ، میزان فروش محصولات در نیمه دوم سال جاری با رشد ۶۰، ۵۳ و ۱۶۷درصدی همراه خواهد شد .
"آپ" در ۶ ماهه ۵۶۵ ریال سود برای هر سهم محقق کرد
نماد برتر- آسان پرداخت با انتشار صورت های مالی نیمه نخست سال مالی جاری، ۵۶۵ ریال سود برای هرسهم محقق کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد ۳ درصدی روبرو شده است.
جهش درآمدی و عملکرد درخشان "سیستم" با رشد ۷۰ درصدی
نماد برتر- شرکت همکاران سیستم با انتشار گزارش شش ماهه سال از جهش درآمدی نسبت به دوره مشابه سال قبل با کسب ۱۰۲ میلیارد تومانی و رشد ۷۰ درصدی خبر داد.
رشد ۴۱ درصدی فروش شرکت‌های معدنی در بورس
نماد برتر- آمار مورد بررسی در پنج ماهه امسال مربوط به ۷۴ شرکت معدن و صنایع معدنی حاضر در بورس تهران، میزان فروش ۹۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی را نشان می‌دهد و مجموع فروش فروردین تا مرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال این شرکت‌ها جهش ۴۱ درصدی را ثبت کرده است.
تعداد شرکتهای ایرانیان مقیم خارج که در پارک مستقرند/صادرات ۲۷ میلیون یورویی محصولات دانش‌بنیان
نماد برتر- رییس پارک فناوری پردیس با بیان اینکه ۲۸ شرکت دانش‌بنیان عضو پارک توسط ایرانیان مقیم خارج راه‌اندازی شده است، گفت: در سال گذشته ۵۰ محصول تولید شده در پارک فناوری پردیس به ارزش ۲۷ میلیون یورو به ۲۲ کشور صادر شده‌ است.
چند رشته ای شدن هلدینگ " بمیلا "
نماد برتر- شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد که در سال 1390 تاسیس و در همان سال در بورس تهران پذیرفته شده در راه ایجاد پتانسیل های تازه ای قرار دارد. تبدیل شدن به هلدینگ چند رشته ای و ارتقا به بازار بالاتر ، افزایش سرمایه از محل انباشته در دو ماه آینده ، آماده سازی شرکتهای زیرمجموعه و عرضه در بورس ، توسعه معدن "بور " و احداث کارخانه اسید بوریک از اهم اقدامات پیش روی این شرکت درآستانه تحول هستند.
خانه‌های ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیونی در صدر معاملات مرداد قرار گرفتند
پایگاه خبری راد: در شرایطی که حدود ۸۰ درصد فایل‌های عرضه موجود در بازار مسکن به آپارتمان‌های بالای یک میلیارد تومان اختصاص دارد در مردادماه ۱۳۹۸ بالغ بر ۶۵ درصد معاملات به خانه‌های کمتر از ۱.۲ میلیارد تومان اختصاص داشت؛ در این بین آپارتمان‌های ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان در صدر قراردادهای خرید و فروش قرار گرفتند.
حال بازار فروش خودرو چطور است؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که میزان فروش خودرو در بازارهای جهانی چندان وضعیت قابل قبول و مناسبی ندارد و بازار خودرو در بسیاری از کشورهای مهم جهان با کاهش قابل توجهی روبرو شده است.
بورس تحت تاثیر گزارش‌های پاییزی ماند
پایگاه خبری راد: در روزهای پایانی هفته گذشته بورس تهران با رشد نماگر اصلی بازار مواجه شد اما در مجموع شاخص کل کاهشی بود. امروز نیز با افت قیمت سهام در برخی از نمادهای پالایشی و فلزی، شاخص‌ها با روند نزولی روبرو شدند. همچنین بعد از گذشت یک ماه از اتمام پاییز، انتشار صورت‌های مالی ۹ ماهه شرکت‌ها در این روزها به تصمیم‌های سرمایه‌گذاریِ سهامداران جهت می‌دهد.
چشم انداز بازار مسکن در سال آینده + قیمت
پایگاه خبری راد: تحلیلهای کارشناسی از آینده بازار مسکن حاکی از آن است که احتمال جهش نرخ واقعی قیمتها بسیار بعید است اما رشد اجاره بها محتمل به نظر می رسد.
تهدید جدی برای نفت در سال ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: جدیدترین گزارش بانک جهانی که چشم‌انداز تیره‌ای برای اقتصاد جهانی در سال ۲۰۱۹ ترسیم کرده، مایه نگرانی جدی بازار نفت است.
آمار فروش خودروسازان  آمریکایی
پایگاه خبری راد: آمار فروش خودروسازان آمریکایی اعلام شد و ماسل کار ها نیز در این فهرست حضور دارند.
قیمت سوزوکی با مدل روز چند؟
پایپاه خبری راد: کمپانی خودروسازی سوزوکی برای رشد فروش خود در بازار، نسخه جدیدی از سوزوکی ویتارا با پیشرفت های خوب ظاهری و تجهیزاتی به همراه جزییات قیمت معرفی کرده است